2023年3月17日金曜日

❶ALT・エミリー先生の最後の授業 ❷今日の給食

❶ALT・エミリー先生の最後の授業

 5年間にわたってお世話になったALTのエミリー先生が、本日で本校を去られました。流ちょうな日本語でも話しながら、いつも明るく優しく子どもたちと関わってくれていましたので、子どもたちもとても寂しがっていました。お陰様で、楽しく英語を身に付けることができたと思います。長きにわたり、本当にありがとうございました。新天地でのご活躍も心から願っています。

 ALT Emily, who has been indebted to us for five years, left our school today. While speaking fluent Japanese, she was always bright and kind with the children, so the children were very lonely. Thanks to you, we were able to enjoy learning English. Thank you very much for your time. We wish you all the best in your new endeavors!

今日の給食

さわらの辛みソース、豚肉の昆布煮、にゅうめん汁、ごはん、牛乳

今日もごちそうさまでした!

0 件のコメント:

コメントを投稿